Λίγα λόγια για εμάς...


Καλώς ήρθατε στο Blog της Λέσχης Ανάγνωσης και Φιλαναγνωσίας, το οποίο βραβεύτηκε με το βραβείο "Κυριάκος Παπαδόπουλος" του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου το 2015.
Το Blog δημιουργήθηκε το 2013, με αφορμή τη Λέσχη Ανάγνωσης Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, η οποία λειτουργεί στο πλαίσιο των δράσεων του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης και στεγάζεται στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κορωπίου. Στόχος της Λέσχης είναι μέσα από την ανάγνωση βιβλίων παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας, την ανταλλαγή απόψεων και το σχεδιασμό φιλαναγνωστικών δραστηριοτήτων, να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά ως δράση στον εκπαιδευτικό κύκλο και κατ' επέκταση στους μαθητές.
Οι δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, οι δράσεις και οι ιδέες που προκύπτουν μέσα από τις συναντήσεις της Λέσχης, θα παρουσιάζονται μέσα από το Βlog, ενώ ταυτόχρονα θα προτείνονται βιβλία θεματικά, θα παρουσιάζονται οι νέες κυκλοφορίες βιβλίων και θα προβάλλονται δράσεις φιλαναγνωσίας σε σχολεία.
Υπεύθυνη συντονισμού της Λέσχης και διαχειρίστρια του Blog είναι η Χρύσα Κουράκη, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης.

Από το Σεπτέμβριο του 2016, συνεργάτιδες του blog είναι η εκπαιδευτικός Τζελίνα Βογιατζόγλου και η συγγραφέας Βασιλική Κατέρη, η οποία έχει αναλάβει τη θεματική ενότητα "Η τέρψη της ανάγνωσης", με σκοπό από τη ματιά του απλού αναγνώστη -και όχι του εκπαιδευτικού- να σχολιάζει βιβλία που προσφέρουν τη χαρά της ανάγνωσης στα παιδιά.
mail επικοινωνίας:
ckouraki@hotmail.gr






Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Έναρξη β' κύκλου της Λέσχης Ανάγνωσης για Εκπαιδευτικούς

Καλή Χρονιά...με την έναρξη του Β' Κύκλου της Λέσχης Ανάγνωσης για Εκπαιδευτικούς


    Το Τμήμα Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης Π.Ε. Ανατολικής Αττικής σε συνεργασία με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κορωπίου και το Δ.Σ. Αυλώνα οργανώνει τo B’ κύκλο της Λέσχης Ανάγνωσης για εκπαιδευτικούς με βιβλία Παιδικής και Νεανικής Λογοτεχνίας. Στόχος της Λέσχης είναι η ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τα βιβλία παιδικής λογοτεχνίας που κυκλοφορούν, τη θεματολογία τους και τον τρόπο αξιοποίησής τους στη τάξη, καθώς και η ανταλλαγή δημιουργικών απόψεων γύρω από αυτά. Απώτερος στόχος είναι πολλαπλασιαστική δράση της Λέσχης στο χώρο των σχολείων, έτσι ώστε να δημιουργηθούν μαθητικές λέσχες ανάγνωσης, να προωθηθεί η Φιλαναγνωσία και να «μεταφερθεί» η αγάπη για το βιβλίο στα παιδιά.
    Για το Β’ εξάμηνο του σχολικού έτους 2013 – 2014 θα λειτουργήσει ο δεύτερος κύκλος με τη θεματική της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών. Και σε αυτόν τον κύκλο θα ασχοληθούμε με ποικίλα είδη βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας (μικρή ιστορία, μυθιστόρημα, παραμύθι, ποίημα, βιβλίο γνώσεων, κόμικ).
    Οι συναντήσεις της Λέσχης θα πραγματοποιούνται σε δύο διαφορετικούς χώρους παράλληλα, ώστε να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί της Α’ και της Β’ περιφέρειας Ανατολικής Αττικής, κάθε 15 ημέρες και θα έχουν διάρκεια 2 ωρών. Στο χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κορωπίου η συνάντηση θα γίνεται ημέρα Τετάρτη και ώρα 7-9 μ.μ., ενώ στο Δημοτικό Σχολείο Αυλώνα η συνάντηση θα γίνεται ημέρα Πέμπτη και ώρα 5-8 μ.μ.. Ο αριθμός των συμμετεχόντων ορίζεται στους 15 για κάθε κύκλο, καθώς μεγαλύτερος αριθμός θα δημιουργούσε πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της Λέσχης. Προτεραιότητα θα δοθεί σε όσους θα εκπονήσουν πολιτιστικό πρόγραμμα σχετικό με τη Λογοτεχνία ή τη Φιλαναγνωσία.
    Οι αναγνώσεις των βιβλίων, θα συνοδεύονται και από δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, οι οποίες θα σχεδιάζονται με μορφή εργαστηρίου από τους εκπαιδευτικούς και θα αναρτώνται στο blog της Λέσχης στην ηλεκτρονική δ/νση (http://lesxhanagnosis.blogspot.gr/).
Στο τέλος του κύκλου θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής στους εκπαιδευτικούς που θα έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον τις 4 από τις 5 συναντήσεις.
    Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να γίνουν μέλη της Λέσχης Ανάγνωσης για το δεύτερο κύκλο (β’ εξάμηνο), πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι  την Τετάρτη, 5-2-2014 συμπληρώνοντας την επισυναπτόμενη αίτηση και αποστέλλοντάς την στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων Αν. Αττικής politistika@dipe-anatol.att.sch.gr ή ckouraki@hotmail.gr )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου