Η Μέλπω η Μοναδική
Μαρία Ρουσάκη
Εικονογράφηση: Πωλίνα Παπανικολάου
Παπαδόπουλος
Δυσαρεστημένη με τη στολή που αναγκάζεται να φοράει κάθε μέρα στο σχολείο, η Μέλπω θέλει να νιώσει ξεχωριστή.
Με τη βοήθεια του παλιού μπαούλου της μαμάς επιχειρεί να γίνει διαφορετική από τα άλλα παιδιά.
Όμως, μήπως η μοναδικότητά της δε βρίσκεται στο μπαούλο της μαμάς και βρίσκεται κάπου αλλού;
Πώς θα νιώσει η Μέλπω επιτέλους μοναδική;
Μαρία Ρουσάκη
Εικονογράφηση: Πωλίνα Παπανικολάου
Παπαδόπουλος
Δυσαρεστημένη με τη στολή που αναγκάζεται να φοράει κάθε μέρα στο σχολείο, η Μέλπω θέλει να νιώσει ξεχωριστή.
Με τη βοήθεια του παλιού μπαούλου της μαμάς επιχειρεί να γίνει διαφορετική από τα άλλα παιδιά.
Όμως, μήπως η μοναδικότητά της δε βρίσκεται στο μπαούλο της μαμάς και βρίσκεται κάπου αλλού;
Πώς θα νιώσει η Μέλπω επιτέλους μοναδική;
Δραστηριότητες
- Βλέπουμε το εξώφυλλο και συζητάμε σε τι μπορεί να είναι μοναδική η Μέλπω. (πρώτη προσέγγιση)
- Ακούμε και βλέπουμε από το Υou-Τube https://www.youtube.com/watch?v=99si28iMRG0 το τραγούδι «Μύτη σαν σαλάμι» και συζητάμε για το τι σκεφτόμαστε ακούγοντας το τραγούδι για το Μορφονιό. Είναι μοναδικός; Γιατί; (πρώτη προσέγγιση – μουσική)
- Συζητάμε για το τι σημαίνει «μοναδικός» και για το ποια πρόσωπα, πράγματα, ζώα κτλ. γνωρίζουμε ότι είναι μοναδικά. Βλέπουμε αντίστοιχες εικόνες από το διαδίκτυο. (πρώτη προσέγγιση)
- Διαβάζουμε το βιβλίο και συζητάμε σε τι είμαστε διαφορετικοί εμείς από τους άλλους και σε τι μοιάζουμε εμείς με τους άλλους, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
- Σε μεγάλο χαρτόνι ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας (ένα περίγραμμα ή ένα ανθρωπάκι) και τονίζουμε αυτό το στοιχείο στο οποίο είμαστε διαφορετικοί εμείς στην εξωτερική μας εμφάνιση.
- Στη συνέχεια γράφουμε μέσα στον «εαυτό» μας τα στοιχεία που κάνουν την προσωπικότητά μας μοναδική. (εικαστικά – δραστηριότητα με προεκτάσεις)
- Κατασκευάζουμε με εφημερίδες το δικό μας «μοναδικό» καπέλο, το ζωγραφίζουμε και το στολίζουμε όπως θέλουμε και πάνω του γράφουμε ένα μοναδικό χαρακτηριστικό μας. (κατασκευές – εικαστικά)
- Κάθε μέρα ένα από τα παιδιά της τάξης γίνεται «μοναδικό» φέρνοντας και φορώντας ένα παράξενο αντικείμενο από το σπίτι του. Εξηγεί σε όλους γιατί είναι μοναδικό και εκείνη τη μέρα όλα τα παιδιά γράφουν για το συμμαθητή τους σε τι πιστεύουν ότι είναι ξεχωριστός. (δραστηριότητα με προεκτάσεις)
- Κατασκευάζουμε με πλαστελίνη το δικό μας φανταστικό ζώο, αντικείμενο, πρόσωπο, όχημα κτλ. (κατασκευές)
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων: Χρύσα Κουράκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου