Η παράξενη αγάπη του αλόγου και της λεύκας
Χρήστος Μπουλώτης
Εικονογράφηση: Φωτεινή Στεφανίδη
Polaris
Η ζωή αρχίζει να χαμογελάει στη μοναχική λεύκα, όταν το άσπρο άλογο εμφανίζεται στο λιβάδι. Μια παράξενη αγάπη γεννιέται, που άλλοι την κοροϊδεύουν και άλλοι τη θαυμάζουν.
Ύστερα από ένα σωρό δοκιμασίες, όταν το ολοστρόγγυλο φεγγάρι τους χαρίζει τη μαγική χρυσόσκονη, που θα τα κάνει ίδια για να χαρούν την αγάπη τους χωρίς εμπόδια, τότε αυτά, με μια φωνή, θα του δώσουν μιαν απάντηση ολότελα απρόσμενη.
Ένα μοναδικό βιβλίο για τη διαφορετικότητα...
Δραστηριότητες
Χρήστος Μπουλώτης
Εικονογράφηση: Φωτεινή Στεφανίδη
Polaris
Η ζωή αρχίζει να χαμογελάει στη μοναχική λεύκα, όταν το άσπρο άλογο εμφανίζεται στο λιβάδι. Μια παράξενη αγάπη γεννιέται, που άλλοι την κοροϊδεύουν και άλλοι τη θαυμάζουν.
Ύστερα από ένα σωρό δοκιμασίες, όταν το ολοστρόγγυλο φεγγάρι τους χαρίζει τη μαγική χρυσόσκονη, που θα τα κάνει ίδια για να χαρούν την αγάπη τους χωρίς εμπόδια, τότε αυτά, με μια φωνή, θα του δώσουν μιαν απάντηση ολότελα απρόσμενη.
Ένα μοναδικό βιβλίο για τη διαφορετικότητα...
Δραστηριότητες
- Βλέπουμε τις εικόνες του βιβλίου χωρίς να διαβάσουμε την ιστορία και προσπαθούμε να μαντέψουμε την υπόθεση του βιβλίου. (πρώτη προσέγγιση)
- Αφού διαβάσουμε το βιβλίο βλέπουμε από το You-Tube τη συνέντευξη της εικονογράφου και συζητάμε για τον τρόπο που ένα βιβλίο εικονογραφείται και για τη συγκεκριμένη προσέγγιση της εικονογράφου στην ιστορία του Χρήστου Μπουλώτη. https://www.youtube.com/watch?v=RbdQJXnlKjc
- Φτιάχνουμε μια λεύκα και κρεμάνε τα φύλλα της, στα οποία γράφουμε τι σκέφτεται η λεύκα ή τι θέλουμε να της πούμε.
- Γινόμαστε ήρωες και συνομιλούμε καθισμένοι απέναντι σε δύο καρέκλες.
- Η καράκλα των αποκαλύψεων: ένα παιδί «μεταμορφώνεται» σε έναν από τους ήρωες και οι υπόλοιποι του κάνουν ερωτήσεις.
- Φτιάχνουμε την αφίσα του βιβλίου.
- Διαβάζουμε το παραμύθι ή το δραματοποιούμε και το παρουσιάζουμε σε μικρότερες ή μεγαλύτερες τάξεις.
- Συνεχίζουμε και μελοποιούμε το τραγουδάκι του βιβλίου.
- Ανοίγουμε το «σεντούκι του ήρωα», διαλέγουμε ένα αντιπροσωπευτικό αντικείμενο ενός ήρωα και μιλούμε αντί γι’ αυτόν.
- Σε χαρτόνι Α4 γράφουμε μια φράση που μας άρεσε από το βιβλίο και την κολλάμε έξω από την τάξη, στους διαδρόμους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου