Λίγα λόγια για εμάς...


Καλώς ήρθατε στο Blog της Λέσχης Ανάγνωσης και Φιλαναγνωσίας, το οποίο βραβεύτηκε με το βραβείο "Κυριάκος Παπαδόπουλος" του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου το 2015.
Το Blog δημιουργήθηκε το 2013, με αφορμή τη Λέσχη Ανάγνωσης Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, η οποία λειτουργεί στο πλαίσιο των δράσεων του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης και στεγάζεται στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κορωπίου. Στόχος της Λέσχης είναι μέσα από την ανάγνωση βιβλίων παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας, την ανταλλαγή απόψεων και το σχεδιασμό φιλαναγνωστικών δραστηριοτήτων, να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά ως δράση στον εκπαιδευτικό κύκλο και κατ' επέκταση στους μαθητές.
Οι δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, οι δράσεις και οι ιδέες που προκύπτουν μέσα από τις συναντήσεις της Λέσχης, θα παρουσιάζονται μέσα από το Βlog, ενώ ταυτόχρονα θα προτείνονται βιβλία θεματικά, θα παρουσιάζονται οι νέες κυκλοφορίες βιβλίων και θα προβάλλονται δράσεις φιλαναγνωσίας σε σχολεία.
Υπεύθυνη συντονισμού της Λέσχης και διαχειρίστρια του Blog είναι η Χρύσα Κουράκη, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης.

Από το Σεπτέμβριο του 2016, συνεργάτιδες του blog είναι η εκπαιδευτικός Τζελίνα Βογιατζόγλου και η συγγραφέας Βασιλική Κατέρη, η οποία έχει αναλάβει τη θεματική ενότητα "Η τέρψη της ανάγνωσης", με σκοπό από τη ματιά του απλού αναγνώστη -και όχι του εκπαιδευτικού- να σχολιάζει βιβλία που προσφέρουν τη χαρά της ανάγνωσης στα παιδιά.
mail επικοινωνίας:
ckouraki@hotmail.gr






Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας - Η μαμά μου προσπαθεί να μου καταστρέψει τη ζωή, Kate Pfeifer

 Η μαμά μου προσπαθεί να μου καταστρέψει τη ζωή
 Kate Pfeifer
 Εικονογράφος: Dayan Good
 Μεταίχμιο

Υπόθεση
Η μικρή πρωταγωνίστρια πιστεύει, πως η μητέρα της, αλλά και ο πατέρας της, της δυσκολεύουν τη ζωή. Τη φιλούν μπροστά στους φίλους της, δε την αφήνουν να τρώει ότι της αρέσει, την αναγκάζουν να τακτοποιεί και να καθαρίζει το δωμάτιό της. Μετά από όλα αυτά, λοιπόν, αποφασίζει να τους σταματήσει...

Δραστηριότητες
  • Γράφουμε/Δείχνουμε/Διαβάζουμε τον τίτλο του βιβλίου στα παιδιά και τα ρωτάμε να μας πουν τη γνώμη τους σχετικά με το περιεχόμενό του.
  • Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα μια εικόνα από το βιβλίο. Οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε είναι δύο. Η πρώτη είναι το εξώφυλλο του βιβλίου, χωρίς τη ζωγραφιά της μητέρας και η δεύτερη είναι η πρώτη σελίδα του βιβλίου, επίσης χωρίς τη ζωγραφιά της μητέρας. Και στις δύο περιπτώσεις ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τη φιγούρα της μητέρας. 
  • Διακόπτουμε τη ροή της ανάγνωσης στο σημείο που η μικρή πρωταγωνίστρια αποφασίζει να φύγει από το σπίτι και ζητάμε από τα παιδιά να γράψουν τη συνέχεια είτε ομαδικά είτε ατομικά.
  • Ζητάμε από τα παιδιά να ξαναγράψουν την ιστορία από την πλευρά της μητέρας.
 
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων: Μαριγούδη Παναγιώτα, Πολυμεροπούλου Βασιλική και Πλατσούκα Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου