Ο γύρος του κόσμου με ποδήλατο
Μαρία Παπαγιάννη
Εικονογράφηση: Τουλιάτου Σοφία
Πατάκης
Ο κολλητός του Πέτρου, του προτείνει να κάνουν το γύρο του κόσμου με ποδήλατο. Είναι τέλεια η ιδέα αλλά όμως υπάρχει ένα πρόβλημα, ο Πέτρος δεν ξέρει να κάνει ποδήλατο. Ο ήρωας του βιβλίου πρέπει να μάθει ποδήλατο μέσα σε λίγες ώρες. Προσπαθεί λοιπόν να μάθει ισορροπία, βάζει τα δυνατά του, αλλά συνεχώς πέφτει. Ποιος όμως είπε ότι τα ωραία πράγματα στη ζωή είναι ταυτόχρονα κι εύκολα; Ο Πέτρος θα καταλάβει ότι για κάποια πράγματα αξίζει τον κόπο να προσπαθούμε πολύ μέχρι να πετύχουμε το στόχο μας.
Δραστηριότητες:
Μαρία Παπαγιάννη
Εικονογράφηση: Τουλιάτου Σοφία
Πατάκης
Ο κολλητός του Πέτρου, του προτείνει να κάνουν το γύρο του κόσμου με ποδήλατο. Είναι τέλεια η ιδέα αλλά όμως υπάρχει ένα πρόβλημα, ο Πέτρος δεν ξέρει να κάνει ποδήλατο. Ο ήρωας του βιβλίου πρέπει να μάθει ποδήλατο μέσα σε λίγες ώρες. Προσπαθεί λοιπόν να μάθει ισορροπία, βάζει τα δυνατά του, αλλά συνεχώς πέφτει. Ποιος όμως είπε ότι τα ωραία πράγματα στη ζωή είναι ταυτόχρονα κι εύκολα; Ο Πέτρος θα καταλάβει ότι για κάποια πράγματα αξίζει τον κόπο να προσπαθούμε πολύ μέχρι να πετύχουμε το στόχο μας.
Δραστηριότητες:
- Βλέποντας το εξώφυλλο του βιβλίου συζητάμε για το ποιος, πού, πότε, με ποιους, μπορεί ή δεν μπορεί να έκανε το γύρο του κόσμου με ποδήλατο.
- Καθώς διαβάζουμε το βιβλίο, κολλάμε στις σελίδες του μικρά χαρτάκια, με τα οποία "μιλάμε" στον Πέτρο, εκφράζουμε τις απορίες και τις σκέψεις μας ή σχεδιάζουμε κάτι που μας άρεσε. Στο τέλος της ανάγνωσης διαβάζουμε τα χαρτάκια της ομάδας μας και τα ανακοινώνουμε στην τάξη συζητώντας τα.
- Κατασκευάζουμε το δικό μας ποδήλατο (κολλάζ, κατασκευή με σύρμα, ζωγραφιά, ψηφιδωτό κ.α.).
- Ο Στέργιος διάβασε στην εφημερίδα για έναν ποδηλάτη που κάνει το γύρο της Ελλάδας. Φτιάχνουμε τη δική μας εφημερίδα και γράφουμε ένα άρθρο για ένα δικό μας όνειρο που θα θέλαμε να πραγματοποιήσουμε, σαν να το πραγματοποιεί κάποιος τώρα και εμείς το διαβάζουμε.
- Φτιάχνουμε το δικό μας τετράδιο ταξιδιού. Ενώνουμε φύλλα Α4, τα κόβουμε στο σχήμα του μεταφορικού μέσου που θέλουμε (π.χ. τρένο, αεροπλάνο, αυτοκίνητο, πλοίο, ελικόπτερο κτ.λ.) και γράφουμε στην πρώτη σελίδα τα απαραίτητα και τα μη απαραίτητα για το δικό μας ταξίδι. Στη συνέχεια μπορούμε να το συνεχίσουμε ως ημερολόγιο στις φανταστικές περιπέτειες μας.
- Κάνουμε το δικό μας γύρο του κόσμου. Σε μια μπάλα από φενιζόλ καρφιτσώνουμε κάτι για τα μέρη του κόσμου που θα θέλαμε εμείς να επισκεφτούμε (π.χ. χάρτη, φωτογραφίες, απόσπασμα από εφημερίδα, περιοδικό κ.α.).
- Φτιάχνουμε το κουτί των εξομολογήσεων. Γράφουμε μέσα σε αυτό πράγματα τα οποία ντρεπόμαστε να μοιραστούμε με τους φίλους μας. Στη συνέχεια καθισμένοι σε κύκλο τα συζητάμε.
- Ορίζουμε μια μέρα και πάμε βόλτα με το ποδήλατο όλοι μαζί (δάσκαλος-α, παιδιά-γονείς). Μπορεί να συνδυαστεί και με ένα ωραίο πικ-νικ.
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων: Χρύσα Κουράκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου