Η νταντά μου
Ιωάννα Μπαμπέτα
Εικονογράφηση: Φωτεινή Τίκου
Ψυχογιός
Υπόθεση
Τι συμβαίνει όταν ο μπαμπάς δουλεύει σκληρά και λείπει για μέρες; Και όταν η μαμά επιστρέφει τόσο αργά που έχω ήδη φορέσει τις πιτζάμες μου;
Μα φυσικά υπάρχει η νταντά μου, η Νόρα. Μαζί κάνουμε τα πάντα. Τρώμε, παίζουμε, γελάμε. Την αγαπώ πολύ! Όταν πρέπει μια μέρα να φύγει, όλα αλλάζουν. Όσο κι αν στενοχωριέμαι, όσο κι αν κλαίω, τα πράγματα δε γίνονται όπως πριν. Μέχρι που ο ταχυδρόμος μου φέρνει ένα γράμμα. Και τότε καταλαβαίνω. Έτσι απλά.
Δρατηριότητες
Ιωάννα Μπαμπέτα
Εικονογράφηση: Φωτεινή Τίκου
Ψυχογιός
Υπόθεση
Τι συμβαίνει όταν ο μπαμπάς δουλεύει σκληρά και λείπει για μέρες; Και όταν η μαμά επιστρέφει τόσο αργά που έχω ήδη φορέσει τις πιτζάμες μου;
Μα φυσικά υπάρχει η νταντά μου, η Νόρα. Μαζί κάνουμε τα πάντα. Τρώμε, παίζουμε, γελάμε. Την αγαπώ πολύ! Όταν πρέπει μια μέρα να φύγει, όλα αλλάζουν. Όσο κι αν στενοχωριέμαι, όσο κι αν κλαίω, τα πράγματα δε γίνονται όπως πριν. Μέχρι που ο ταχυδρόμος μου φέρνει ένα γράμμα. Και τότε καταλαβαίνω. Έτσι απλά.
Δρατηριότητες
- Εστιάζουμε στο διαφορετικό μάλωμα μεταξύ μαμάς και νταντάς. Με κλήρο μοιράζουμε τους ρόλους. Ένα παιδί υποδύεται τον σκανταλιάρη και το άλλο τον συνετό. Στόχος: Μέσα από το παιχνίδι να αντλήσουμε πληροφορίες για τις μεθόδους μαλώματος που έχουν βιώσει τα παιδιά.
- Γράφουμε την απάντηση στο γράμμα της νταντάς
- Πριν διαβάσουμε το τέλος της ιστορίας, ρωτάμε το κάθε παιδί τι απάντηση θα έστελνε το ίδιο στην νταντά αν ήταν στη θέση της ηρωίδας και πώς θα αντιδρούσε. Έτσι δίνουμε ένα διαφορετικό τέλος κάθε φορά στην ιστορία μας.
- Εικαστικά δρώμενα: Ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τα πράγματα που θα ήθελαν να κάνουν με τη μαμά τους, ελεύθερα, με ό,τι υλικά θέλουν. Με αυτό τον τρόπο παίρνουμε μια ιδέα από το τι λείπει σε καθένα τους ή τι αγαπούν να κάνουν με τη μαμά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου