Λίγα λόγια για εμάς...


Καλώς ήρθατε στο Blog της Λέσχης Ανάγνωσης και Φιλαναγνωσίας, το οποίο βραβεύτηκε με το βραβείο "Κυριάκος Παπαδόπουλος" του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου το 2015.
Το Blog δημιουργήθηκε το 2013, με αφορμή τη Λέσχη Ανάγνωσης Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, η οποία λειτουργεί στο πλαίσιο των δράσεων του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης και στεγάζεται στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κορωπίου. Στόχος της Λέσχης είναι μέσα από την ανάγνωση βιβλίων παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας, την ανταλλαγή απόψεων και το σχεδιασμό φιλαναγνωστικών δραστηριοτήτων, να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά ως δράση στον εκπαιδευτικό κύκλο και κατ' επέκταση στους μαθητές.
Οι δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, οι δράσεις και οι ιδέες που προκύπτουν μέσα από τις συναντήσεις της Λέσχης, θα παρουσιάζονται μέσα από το Βlog, ενώ ταυτόχρονα θα προτείνονται βιβλία θεματικά, θα παρουσιάζονται οι νέες κυκλοφορίες βιβλίων και θα προβάλλονται δράσεις φιλαναγνωσίας σε σχολεία.
Υπεύθυνη συντονισμού της Λέσχης και διαχειρίστρια του Blog είναι η Χρύσα Κουράκη, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης.

Από το Σεπτέμβριο του 2016, συνεργάτιδες του blog είναι η εκπαιδευτικός Τζελίνα Βογιατζόγλου και η συγγραφέας Βασιλική Κατέρη, η οποία έχει αναλάβει τη θεματική ενότητα "Η τέρψη της ανάγνωσης", με σκοπό από τη ματιά του απλού αναγνώστη -και όχι του εκπαιδευτικού- να σχολιάζει βιβλία που προσφέρουν τη χαρά της ανάγνωσης στα παιδιά.
mail επικοινωνίας:
ckouraki@hotmail.gr






Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας - Η νταντά, Ιωάννα Μπαμπέτα

Η νταντά μου
Ιωάννα Μπαμπέτα
Εικονογράφηση: Φωτεινή Τίκου
Ψυχογιός

Υπόθεση
Τι συμβαίνει όταν ο μπαμπάς δουλεύει σκληρά και λείπει για μέρες; Και όταν η μαμά επιστρέφει τόσο αργά που έχω ήδη φορέσει τις πιτζάμες μου;
Μα φυσικά υπάρχει η νταντά μου, η Νόρα. Μαζί κάνουμε τα πάντα. Τρώμε, παίζουμε, γελάμε. Την αγαπώ πολύ! Όταν πρέπει μια μέρα να φύγει, όλα αλλάζουν. Όσο κι αν στενοχωριέμαι, όσο κι αν κλαίω, τα πράγματα δε γίνονται όπως πριν. Μέχρι που ο ταχυδρόμος μου φέρνει ένα γράμμα. Και τότε καταλαβαίνω. Έτσι απλά.

Δρατηριότητες
  • Εστιάζουμε στο διαφορετικό μάλωμα μεταξύ μαμάς και νταντάς. Με κλήρο μοιράζουμε τους ρόλους. Ένα παιδί υποδύεται τον σκανταλιάρη και το άλλο τον συνετό. Στόχος: Μέσα από το παιχνίδι να αντλήσουμε πληροφορίες για τις μεθόδους μαλώματος που έχουν βιώσει τα παιδιά.
  • Γράφουμε την απάντηση στο γράμμα της νταντάς
  • Πριν διαβάσουμε το τέλος της ιστορίας, ρωτάμε το κάθε παιδί τι απάντηση θα έστελνε το ίδιο στην νταντά αν ήταν στη θέση της ηρωίδας και πώς θα αντιδρούσε. Έτσι δίνουμε ένα διαφορετικό τέλος κάθε φορά στην ιστορία μας.
  • Εικαστικά δρώμενα: Ζητάμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν τα πράγματα που θα ήθελαν να κάνουν με τη μαμά τους, ελεύθερα, με ό,τι υλικά θέλουν. Με αυτό τον τρόπο παίρνουμε μια ιδέα από το τι λείπει σε καθένα τους ή τι αγαπούν να κάνουν με τη μαμά τους.
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων από τα μέλη της Λέσχης Ανάγνωσης: Μανδρώνη - Μίγγινα Βέρα, Κεραμά Αρετή, Ασπασία Κουτσουρούπα, Σπυριδούλα Σιούτη
 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου