Μαγικές διαδρομές στην τέχνη: Γιώργος Σεφέρης
Κατερίνα Τζαβάρα
Εικονογράφηση: Δημήτρης Ρίζος
Διάπλους
Δραστηριότητες
Προτάσεις -Ιδέες όπως προέκυψαν από το περιεχόμενο του βιβλίου.
Μια εικονογραφημένη ιστορία από τα γεγονότα της ζωής του ποιητή είναι η αρχή του ταξιδιού που πραγματοποιεί με το βιβλίο αυτό το μικρό παιδί μέσα στον κόσμο της Τέχνης και των ποιημάτων του Σεφέρη.
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων: Μαρία Κoτσώλη, Μαρίνα Λάμπρου, Σοφία Μαστροδήμα
Κατερίνα Τζαβάρα
Εικονογράφηση: Δημήτρης Ρίζος
Διάπλους
Δραστηριότητες
Προτάσεις -Ιδέες όπως προέκυψαν από το περιεχόμενο του βιβλίου.
Μια εικονογραφημένη ιστορία από τα γεγονότα της ζωής του ποιητή είναι η αρχή του ταξιδιού που πραγματοποιεί με το βιβλίο αυτό το μικρό παιδί μέσα στον κόσμο της Τέχνης και των ποιημάτων του Σεφέρη.
- Πόλεμος – Ειρήνη: Γράφουμε σε χαρτάκια την έννοια που δε μας αρέσει (εξοστρακίζουμε την έννοια που δε μας αρέσει)
- Πατρίδα – Μετανάστευση – Πρόσφυγες: Παρουσιάζουμε – επεξηγούμε την έννοια πατρίδα μαζί με τα παιδιά.Ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν ποια στοιχεία συνθέτουν την έννοια πατρίδα – διακτίνωση των εννοιών
- «Γραμμένα μυστικά»: Τα παιδιά εξομολογούνται (γράφουν ανώνυμα) τα μυστικά τους και τα διαβάζουμε και τα συζητάμε (τα μικρότερα στο νηπιαγωγείο τα εξομολογούνται και τα γράφει η νηπιαγωγός)
- Εικαστικά: Φτιάχνουμε με πηλό νησάκια, ζωγραφίζουμε θαλασσινά τοπία, κατασκευάζουμε μακέτα με θέμα «Η παραλία»
- Συνδέουμε το αντίστοιχο ποίημα με πίνακες ζωγραφικής που παρουσιάζουν νησιά, θάλασσα…
- Μουσική: Ακούμε μελοποιημένη ποίηση Σεφέρη
- Θεατρική αγωγή: Δραματοποιούμε τη βράβευση Νόμπελ
- Δημιουργική γραφή: Εντοπίζουμε (στο νηπιαγωγείο) τις «μελαγχολικές έννοιες» του κειμένου και ζητάμε από τα παιδιά να βρουν τα αντίθετα. Ζητάμε (στο δημοτικό) από τα παιδιά να βρουν τις μελαγχολικές έννοιες, να γράψουν τις αντίθετες και να δημιουργήσουν ποιήματα ή ιστορίες ή λίμερικ μ’ αυτές.
- Παραδοσιακά ≠ Σύγχρονα παιχνίδια: Παίζουμε στην αυλή παλιά παραδοσιακά παιχνίδια π.χ. αμπάριζα
- Διαβάζουμε Λίμερικ και τραγουδάκια από το βιβλίο «ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά».
- Παιχνίδια στην άμμο: φέρνουμε άμμο στο σχολείο και γράφουν το όνομά τους
- Περισσότερες αναγνώσεις: Διαβάζουμε Το κοριτσάκι με τα ναυτικά, το Μέσα στις φλόγες ή την Αιολική γη με θέμα τη ζώή στη Μικρά Ασία και τη Μικρασιατική καταστροφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου