Μια ζωή θα σ' αγαπώ και...
Linada Zuckerman
Εικονογράφηση: Jon J. Muth
Άγκυρα
Υπόθεση
Ποια είναι η πιο μεγάλη σου ευχή για το παιδί που αγαπάς;
Να κοιμάται ήρεμα, κάθε βράδυ, μέσα στην αγκαλιά σου;
Να ξέρεις πως ό,τι κι αν του τύχει στη ζωή, εσύ θα είσαι εκεί να μοιραστείτε μαζί τις χαρές του καλοκαιριού,αλλά και τα μικρά τα βάσανα ή τις μεγάλες ατυχίες;
Να είσαι σίγουρος πως η αγάπη σου θα του κρατά για πάντα συντροφιά;
Σε αυτό το βιβλίο υπάρχουν οι ευχές για κάθε παιδί.
Ένα βιβλίο με ευχές λυρικά δοσμένες και εκπληκτικά εικονογραφημένες για μια ζωή γεμάτη από αγάπη...
Δραστηριότητες
Δραστηριότητες πρώτης προσέγγισης (πριν την ανάγνωση)
Linada Zuckerman
Εικονογράφηση: Jon J. Muth
Άγκυρα
Υπόθεση
Ποια είναι η πιο μεγάλη σου ευχή για το παιδί που αγαπάς;
Να κοιμάται ήρεμα, κάθε βράδυ, μέσα στην αγκαλιά σου;
Να ξέρεις πως ό,τι κι αν του τύχει στη ζωή, εσύ θα είσαι εκεί να μοιραστείτε μαζί τις χαρές του καλοκαιριού,αλλά και τα μικρά τα βάσανα ή τις μεγάλες ατυχίες;
Να είσαι σίγουρος πως η αγάπη σου θα του κρατά για πάντα συντροφιά;
Σε αυτό το βιβλίο υπάρχουν οι ευχές για κάθε παιδί.
Ένα βιβλίο με ευχές λυρικά δοσμένες και εκπληκτικά εικονογραφημένες για μια ζωή γεμάτη από αγάπη...
Δραστηριότητες
Δραστηριότητες πρώτης προσέγγισης (πριν την ανάγνωση)
- Τοποθετούμε το βιβλίο στη γωνιά της Βιβλιοθήκης και κρεμάμε στην πόρτα της τάξης μια αφίσα του εξωφύλλου του βιβλίου.
- Σε μια άλλη γωνιά που επικοινωνεί με τη γωνιά της Βιβλιοθήκης τοποθετούμε την εικόνα του εξωφύλλου κομμένη σε παζλ.
- Ακούγεται στην τάξη το μουσικό κομμάτι του Λουδοβίκου των Ανωγείων "Ποιο το χρώμα της αγάπης"http://www.youtube.com/watch?v=KLf5MpREbJM
- Προβάλλουμε τις εικόνες του βιβλίου στον προτζέκτορα και διαβάζουμε το κείμενο.
Δραστηριότητες μετά την ανάγνωση
- Με αφορμή την εικονογράφηση του βιβλίου συζητάμε για τις εναλλαγές των εποχών και τη συμβολική τους διάσταση σε σχέση με την εξέλιξη της σχέσης γονιού-παιδιού, αλλά και τον κύκλο της ζωής.
- Ακούμε νανουρίσματα και ζωγραφίζουμε την εικόνα που μας έκανε εντύπωση, με στόχο την ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων και των εμπειριών μας.
- Δραματοποιούμε την ιστορία και φωτογραφίζουμε χαρακτηριστικές σκηνές της.
- "Μπαίνουμε" σε ρόλους σχετικούς με τα ηλικιακά στάδια των ανθρώπων.
Σχεδιασμός δραστηριοτήτων από τα μέλη της Λέσχης Ανάγνωσης: Κατερίνα Χήρα, Βιργινία Βίνια, Ευγενία Θάνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου