Λίγα λόγια για εμάς...


Καλώς ήρθατε στο Blog της Λέσχης Ανάγνωσης και Φιλαναγνωσίας, το οποίο βραβεύτηκε με το βραβείο "Κυριάκος Παπαδόπουλος" του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου το 2015.
Το Blog δημιουργήθηκε το 2013, με αφορμή τη Λέσχη Ανάγνωσης Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, η οποία λειτουργεί στο πλαίσιο των δράσεων του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης και στεγάζεται στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κορωπίου. Στόχος της Λέσχης είναι μέσα από την ανάγνωση βιβλίων παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας, την ανταλλαγή απόψεων και το σχεδιασμό φιλαναγνωστικών δραστηριοτήτων, να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά ως δράση στον εκπαιδευτικό κύκλο και κατ' επέκταση στους μαθητές.
Οι δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, οι δράσεις και οι ιδέες που προκύπτουν μέσα από τις συναντήσεις της Λέσχης, θα παρουσιάζονται μέσα από το Βlog, ενώ ταυτόχρονα θα προτείνονται βιβλία θεματικά, θα παρουσιάζονται οι νέες κυκλοφορίες βιβλίων και θα προβάλλονται δράσεις φιλαναγνωσίας σε σχολεία.
Υπεύθυνη συντονισμού της Λέσχης και διαχειρίστρια του Blog είναι η Χρύσα Κουράκη, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης.

Από το Σεπτέμβριο του 2016, μόνιμες συνεργάτιδες του blog είναι η εκπαιδευτικός Τζελίνα Βογιατζόγλου και η συγγραφέας Βασιλική Κατέρη, η οποία έχει αναλάβει τη θεματική ενότητα "Η τέρψη της ανάγνωσης", με σκοπό από τη ματιά του απλού αναγνώστη -και όχι του εκπαιδευτικού- να σχολιάζει βιβλία που προσφέρουν τη χαρά της ανάγνωσης στα παιδιά.
mail επικοινωνίας:
ckouraki@hotmail.gr






Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013

Δραστηριότητες Φιλαναγνωσίας - Ένας αδερφός για τη Σίσυ Μπλουμ, Αλεξάνδρα Μπίζη

Ένας αδερφός για τη Σίσυ Μπλουμ
Αλεξάνδρα Μπίζη
Παπαδόπουλος

Υπόθεση
Κάθε φορά που λέω στη μαμά πως θέλω αδερφάκι, μου απαντάει:
"Μα επιτέλους, Σίσυ, δεν έχουν όλα τα παιδιά αδερφάκι!"
Η Σίσυ Μπλουμ όμως περιμένει: 
"Εγώ θέλω αδερφάκι!"
Και στο τέλος -με τον δικό της μοναδικό τρόπο- τα καταφέρνει... και αποκτά έναν καταπληκτικό αδερφό!

Δραστηριότητες

Δραστηριότητα πρώτης προσέγγισης (πριν την ανάγνωση)
  • Δημιουργία του οικογενειακού δέντρου των μαθητών. Παρουσίαση και συζήτηση σε κύκλο για τα βιώματα και συναισθήματά τους (υπάρχουν αδερφάκι – αδερφάκια; Ποια η μορφή οικογένειάς τους και ο αριθμός των μελών της;) 

Δραστηριότητες μετά την ανάγνωση του βιβλίου


1η Δραστηριότητα
  • Σχεδιάζουμε ένα διαφορετικό εξώφυλλο. 
2η Δραστηριότητα
  • Χορογραφία με μουσική ταγκό στη σκηνή όπου η Σίσσυ χορεύει με το αρκουδάκι και του λέει το ποιηματάκι. 
3η Δραστηριότητα
  • Αφηγούμαστε την ιστορία σε γ΄ πρόσωπο από το αρκουδάκι -κούκλα. 
4η Δραστηριότητα 
  • Αναδιήγηση της ιστορίας από τα παιδιά . 
5η Δραστηριότητα
  • Δημιουργία παρουσίασης της ιστορίας σε Powerpoint με ζωγραφιές των παιδιών. 
6η Δραστηριότητα
  • Συνέχιση της ιστορίας στο μέλλον. (Τι θα γίνει 10 χρόνια μετά;) 
7η Δραστηριότητα
  • Συζητάμε για την οικογένεια του χτες και του σήμερα. 
8η Δραστηριότητα
  • Προβολή ταινίας «Το κορίτσι μου» 
Σχεδιασμός Δραστηριοτήτων από τα μέλη της Λέσχης Ανάγνωσης: Κιριμκίρογλου Δέσποινα, Τρακάλας Πάρης, Γκαλά Γαλήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου